برای دوست همیشه نازنینم بنفشه

بنفشه نازنینم درود برشما

امیدوارم خوب خوب باشی......

 

دوست گرامی پیوند دوستی ما به باورمن محکم تراز آنست که بااین دل آزردگی های جزیی تضعیف گردد

من هرگز نمی خواستم شمارا بیازارم وازاینکه نوشته های من دروبلاگ شما باعث ناخرسندی تان گردید متاسفم  وازتو پوزش خواهی می کنم............

 

ولی نازنین دوست  چه خوب بود که برای من می نوشتی که این کارباعث ناخرسندی ا ت می گردد ومن طبعا ادامه نمی دادم تا شما ناراحت شوی.....

 

بهرروی  درتداوم دوستی ها هرروز آدمها بیشتر وبیشتر ا ز خصوصیات وسلایق هم باخبرمی شوند همانطورکه دروبلاگت نوشتم شما بهتربود برایم می نوشتی که این نوع نقدها را ناخوشتیند می دانی ومنهم متوقف می کردم همانگونه که با دیدن یاداشت شمادریاهو این نقد نویسی رامتوقف نمودم .

 

 دوستی ما اکنون نهالی است که ریشه درخاک دوانده و با این بادهای موسمی ممکن است تکان بخورد ولی به باور من نمی شکند.......

 

من شمارا همچنان دوست دارم و اگرهم گاهی نوشته هایت رابه نقد می کشم هدف هرچه بیشترشکوفایی ات رادارم

امیدوارم من وشما بتوانیم درتداوم دوستی مسائل پیش آمده احتمالی را با گفتگو حل کنیم .....

 

ارادتمند وهمچنان دوستدار همیشگی شما......... سهیک

درضمن دلمان برای شنیدن صدای گرم ومهربان شما به قول خودت تنگیده!

ودوست دارم دراولین مهلت صدای مهربانت رابشنوم...

همیشه دریاد وخاطره من جاری وساری هستی........... فراموش کن همانگونه که من کردم